Post by tiarinvurodis on Mar 14, 2022 1:38:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ New York Mysteries 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ New York Mysteries 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa häiriömerkkejä ▞▞▞
▞▞▞ New York Mysteries 3 2022 version ▞▞▞
Asioista on todella vaikea saada selvää. Sinun on oltava erittäin sinnikäs tai annat periksi. Jos ei niin vaikea antaisi korkeamman arvosanan
Oikein hyvä. Tarpeeksi helppo pitää kiinnostus yllä
Rakastan tätä peliä ja lataan mielelläni, se on riippuvainen, mutta vihjeitä on rajoitetusti
New York Mysteries 3 Macera Oyunları hixr
Super 👍
Loistava peli 😄. Kiitos, että loit tämän pelin.
Olin todella motivoitunut lopettamaan pelin, kunnes en voinut enää edistyä. Pormestarin bunkkerin vangin sellin vieressä olevan huoneen lohkoja ei voi vihjeen mukaan järjestää uudelleen. He eivät vain liikahtaneet, vaikka tekisin mitä. Lisäksi en pitänyt siitä, että minun piti siirtyä yhdeltä alueelta täysin toiselle vain asian takia - olisin pitänyt paremmin, jos minun olisi pitänyt lopettaa yksi paikka ja sitten tutkia toista. Anteeksi 😐
VAROITUS!!!!! TÄMÄ YKSI OSA TUKETTAA SINUT. Hienoa, kunnes pääsin johdot-minipeliin. Luin arvostelun, jossa sanottiin sama asia. Älä vaivaudu pelaamaan, koska minipeli on lähellä loppua. Se on vain ajanhukkaa. Ja sinun on pelattava saadaksesi pelin loppuun.
Käytti kaikkia paitsi yhtä vihjeitä pelin lopettamiseen, ja vain siksi, että oikean kohteen napauttaminen ei koskaan toiminut ENNEN kuin vihjettä käytettiin. 2 pulmapeliä aiheutti ongelmia, ja sovellus piti sulkea ja syöttää uudelleen useita kertoja saadakseen ne valmiiksi (pommin levittäminen ja johtojen kytkeminen). Pommi piti tehdä alhaalta ylöspäin, mikä ei aina toiminut, ja johdot kytkettiin napauttamalla ja vetämällä oikeaan liitäntään. Valmistui noin puolessatoista tunnista kahdessa tunnissa.
hyvin & helppo peli
Oikein hyvä. Vaikea mutta hyvä.
Erittäin viihdyttävä, yksinkertainen tai monimutkainen kuten haluat
Toistaiseksi hyvin 👍
Piti ostaa vihjeitä, jotka olivat kalliita. Hyvä peli muuten.
Tämä on erittäin hyvä peli, helppo hallita, iloinen, että apua on saatavilla tarvittaessa
Hyvä rento peli, runsaasti sisältöä ja aidosti ilmainen.
New York Mysteries 3 Petualangan cgup
kun aloitin pelin, voin jo sanoa, että tästä tulee toinen erinomainen 5 miljardin tuote. Ainutlaatuista, tämä on ensimmäinen, jonka olen pelannut, kun englanninkieliset käännökset eivät ole "omituisia". Käännökset tuovat kuitenkin viehätysvoimaa muihin peleihin, vaikka se tekee siitä toisinaan hieman vaikeampaa. Sanokaa kehittäjät, jos haluatte lähettää minulle joidenkin muiden käsikirjoitukset, siivoan mielelläni käännöksen puolestanne. Ja vaikka et, kaikki pelit ovat viiden tähden
Upea peli - pitkästä aikaa siitä, kun olen pelannut hienoa kalapeliä!
Nautin todella sen soittamisesta siskoni kanssa, mutta kun saavuimme pommiin oopperatalon ulkopuolella, se juuttui. Antaisi sille 5 tähteä, jos tämä korjattaisiin .X.
Joskus ohjaimet reagoivat hitaasti.....mutta tarina sopii hienosti logiikan, haasteen ja strategian kanssa
vaikea löytää todisteita
Pidin pelistä todella paljon ja olisin antanut sille enemmän tähtiä, mutta sitten jouduin käsittelemään pommipalapeliä Empire State Buildingin oven edessä. Naputtelin koko ajan helvettiä. Se ei toiminut vaikka kuinka monella tavalla yritin sitä. Se oli niin turhauttavaa, että minun piti poistaa se. 🤬
Nauti todella grafiikasta ja tarinasta.
Pidän pelistä, mutta olisi mukavaa, jos joka kerta kun aloitamme pelin, meillä olisi vähintään 3 kolikkoa
Nautin todella tästä sarjasta.
Se oli hienoa pelin loppuun asti. Se ei antanut minun saada avainta ja ilman sitä en voinut saada peliä loppuun.
Pitää saada lisää vinkkejä!!!
Ihan ok peli.
Tämä on mahtava peli ja sarja! Grafiikka on hienoa. Tarinan linjat ovat viihdyttäviä. Ainoa ongelma, joka minulla on ollut heidän peliensä kanssa, on joskus peli hidastuu/viivästyy, mutta tämä johtuu todennäköisesti enemmän vanhasta puhelimestani. Tästä huolimatta heidän pelinsä eivät ole koskaan kaatuneet tai menettäneet edistymistäni pelissä. Jos suljen kaiken ja käynnistän pelin uudelleen, kaikki on taas kunnossa. Näiden sovellusten kehittäjät eivät todellakaan osaa tehdä laadukasta, haastavaa, hauskaa ja saada sinut haluamaan lisää peliä!
Älä koskaan osta vihjeitä, mutta tein niin, että sain pelin loppuun. Hieno peli. Erittäin nautinnollinen, paljon sisältöä
Kumppanini oli käyttänyt Amazonin ilmaista versiota, joka sitten vaati hänen maksamaan pelin jatkamisesta puolivälissä? Tämä vaatii selvitystä!
paljon parempi kartta kuin edellinen nycm, ei niin paljon hyppää ympäriinsä
Flick Kick Football Kickoff Казуални ifg
Fantastic. Saa mielesi toimimaan. Erittäin mukaansatempaavaa.
Kuten nämä pelit toivovat, että ne olisivat pidempiä, enemmän palapeliä kauniisti kuvitettuna, se aiheuttaa riippuvuutta
Hyvä
Niin hyvä kuin voi odottaa
Hienoa, mutta olisi hienoa saada lisää vinkkejä!
Ohjelma ei voi toimia, kun on painettu koodia päämajan kerrospainiketta.
Räjähtävässä palapelissä on virhe. Erittäin ärsyttävä. Sain isän, mutta siinä on häiriö etkä voi jatkaa!!!!!!
Erittäin mukava peli. Mutta yritän ostaa vihjeitä teini Internet-yhteyteni katkesi.. maksu meni läpi, mutta ei vihjeitä. Hyvin pettynyt
Yhdistä johdot -pulma yhdessä piiloobjektipeleistä ei toimi. Katsoin jopa YouTube-ohjetta varmistaakseni, että tein kaiken oikein ja lisäät hehkulampun ja johdot (kun olet kytkenyt koneen ja paperit siihen saadaksesi vihjeen siitä, kuinka johdot on kytketty) ja se sanoo vain: kytke johdot, mutta mitään ei tapahdu, kun napsautat nuppeja, johtoja tai mitä tahansa. Super pettymys. Minulla on Samsung Galaxy S7 aktiivinen.
Toivottavasti ansaitset tarpeeksi rahaa. veloitat bonusmaasta, katso bonuksen merkitys.